עקב המצב הביטחוני הקשה, סניפי הרשת ומחלקת שרות הלקוחות סגורים, ניתן להמשיך ולבצע הזמנות באתר האינטרנט.
לקבלת מענה בכתב ניתן לפנות אלינו דרך האתר או לחילופין דרך הרשתות החברתיות.
יריד קיץ לוהט ב 30% מסתיים בעוד
ימים
שעות
דקות
שניות
...הסתיים
₪1,150
חדש במילגה! כורסאת פוף מבד קורדרוי עם גב גבוהה, בתוספת הדום תואם שהופך את עיצוב החלל למושלם. מתאימה לסלון לחדרי שינה חדרי ילדים וחדרי משפחה.
מושלמת גם ככורסאת הנקה.
מידה כורסא: רוחב 80 ס”מ / עומק 80 ס”מ / גובה 70 ס”מ
מידה הדום: רוחב 60 ס”מ / אורך 60 ס”מ / גובה 30 ס”מ
הרכב חומרים: 10% ניילון 90% פוליאסטר
*המוצרים שלנו מיוצרים בישראל. בייצור כחול לבן. מילגה תומכת בהעסקת עובדים עם מוגבלויות.
שנה אחריות של ‘מילגה’ על תפרים ורוכסנים
מידה כורסא: רוחב 80 ס”מ / עומק 80 ס”מ / גובה 70 ס”מ
מידה הדום: רוחב 60 ס”מ / אורך 60 ס”מ / גובה 30 ס”מ
הרכב חומרים: 10% ניילון 90% פוליאסטר
שאלה: כמה זמן מחזיקים המוצרים?
תשובה: במילגה אנו משתמשים בבדים איכותיים מאוד ובתחזוקה נכונה יכול המוצר להחזיק מספר שנים מוצרי סדרת היוגיפוף פופים מבד נמתח בלבד בעלי שכבת בד כפולה כך שניתן להחליף במהלך הזמן את הכיסוי ולהוסיף קלקר במידת הצורך
שאלה: האם יש אחריות על המוצרים?
תשובה: ישנה אחריות לשנה על תפרים ורוכסנים לכל סדרת היוגי פוף
שאלה: האם אפשר לכבס את הכיסוי החיצוני?
תשובה: מוצרי סדרת יוגיפוף ניתן לכבס את הכיסוי במכונת כביסה בטמפרטורה של 30 מעלות, סחיטה עדינה ולייבש במייבש או הפוך בצל
מוצרי סדרת דושי ניתן לרחוץ את המוצר ללא הסרת הכיסוי –סדרה זו אינה מגיעה בשכבה כפולה
מוצרי סדרת הקורדרוי לא מגיעות בשכבה כפולה ולא ניתן לכבס את הבד
שאלה: מה הכוונה בריענון הפוף?
תשובה: מכיוון שכדוריות הקלקר נדחסות (אלו הם חוקי הטבע!) מידי פעם מומלץ לרענן ולמלא את הפוף בקלקר. ניתן לרכוש קלקר באתר האינטרנט או בכל אחד מסניפי הרשת ולמלא באופן עצמאי. זאת תהיה עבורכם הדרך המהירה והחסכונית ביותר.
במידה ותרצו שאנחנו נמלא עבורכם את הפוף, נשמח לעשות זאת בעלות מינימלית של 100 ש”ח למילוי קלקר (במידה וממלאים יותר מקילו החיוב יעשה בהתאם). כל שעליכם לעשות הוא להגיע לאחד מסניפינו ולהשאיר את הפוף, אנחנו כבר נדאג להעביר אותו למפעל שלנו באור עקיבא. עם הגעת המוצר למפעל ניצור אתכם קשר לומר מה עלות המילוי בפועל (לפי כמות הקלקר הנדרשת), נמלא בקלקר חדש ורענן ונחזיר אותו בעלות משלוח של 49 ש”ח* (*בהנחה והפוף שהגיע למפעל במצב ראוי וניתן לחדשו). כמו כן, ישנה אפשרות למילוי במקום אך ורק בסניף אור עקיבא בימי שישי בלבד בין השעות 9:00-13:30, בעלות מינימלית של 100 ש”ח הכוללת מילוי קלקר של עד 1 ק”ג.
שאלה: האם ניתן לקנות כיסויים חיצוניים בלבד?
תשובה: כן. ניתן לרכוש כיסויים חיצוניים בלבד לכל המוצרים שלנו מסדרות יוגיפוף
*זמן אספקה במשלוח: 5-10 ימי עסקים. המשלוחים באתר מגיעים עד פתח הבית.
*עלות משלוח: 49 ש”ח
*איסוף עצמי: חינם
איסוף עצמי ניתן לאחר קבלת הודעת SMS מאיתנו שהמוצר מוכן לאיסוף:
– אור עקיבא (חנות המפעל) – לאחר 2 ימי עסקים
– סניף חיפה חוצות המפרץ – לאחר 5 ימי עסקים
– סניף בני ברק – לאחר 5 ימי עסקים
– סניף ירושלים – לאחר 5 ימי עסקים
– סניף באר שבע – לאחר 12 ימי עסקים
– נקודת איסוף ראשל”צ רחוב לישנסקי 18 (בתוך חנות ‘שמרת הזורע’) – לאחר 7 ימי עסקים
זמני האיסוף: ימים א’ -ה’ בין השעות 10:00-17:00, יום ו’ 9:00-13:00 (מסניף ירושלים זמני האיסוף ביום ו’ 9:00-12:00)
לרשימת הסניפים לחץ כאן
*איסוף עצמי אינו כולל מערכות ישיבה
*זמן האספקה של מערכות ישיבה: עד 45 ימי עסקים
*עלות הובלה מערכות הישיבה: 390 ₪ (למעט מערכת ישיבה לאב סיט XL 490 ₪)
ניתן להוביל עצמאית את מערכת הישיבה מסניפי ‘מילגה’ בעלות 235 ₪
*אזורי אספקה: מקריית שמונה ועד אזור באר שבע.
לאזור יהודה ושומרון / ישובים מעבר לקו הירוק, תהיה תוספת בעלות המשלוח של 100 ש”ח (200 ש”ח למערכות ישיבה) ותיתכן תוספת של עד 10 ימי עסקים בזמני המשלוח.
ליישובי הערבה / בקעת הירדן / ים המלח / רמת הגולן ולישובים דרומית לבאר שבע – יסופקו מוצרי הקולקציה למעט: יוגיפוף גדול, קומפי גדול, כורסת משי, כורסאות גימינג, יוגישק, דגמי שזלונג למיניהם, כורסאות דושיפוף, אקווה, שוגי וכורסאות איזי.
לבירורים נוספים לגבי אזורי חלוקה ניתן ליצור איתנו קשר טלפוני 04-6226223 או בווצאפ 04-6226223.
*שירותי מנוף והובלות ידניות: במקרה של צורך בהובלת המוצר באופן ידני מעל לקומה 3 תהיה תוספת של 50 ₪ לפריט ולכל קומה. תשלום התוספת ישירות למוביל.
במקרה של צורך בשירותי מנוף, הזמנת המנוף והחיוב על השירות, יחולו על הלקוח ובאחריותו
*החזרות: הודעת ביטול עקב חרטה בהתאם לחוק והחזרה לכל אחד מסניפי הרשת או באמצעות שליח (בתוספת תשלום). עלות משלוח בסך ₪49 לבית הלקוח מסובסדת ע”י חברת מילגה, אך במידה שלקוח/ה מעוניין/ת בהחזרת מוצר ע”י חברת השליחויות של מילגה, עלות המשלוח תיגבה בהתאם למחירון חברת השליחויות ללא סבסוד, בהתאם למעודכן במחלקת שירות לקוחות. החזרות לא כוללות מערכות ישיבה ומוצרים אחרים בהתאמה אישית. בכפוף לכל דין.
*ביטול עסקאות: בכפוף לתקנון המפורסם באתר.